torsdag 20. januar 2011

Fikk jobb TAKKA være meg?

Jippi!! Ho MALIN har fått jobb sjøl om ho har kviser!! Det er HELT utrolig! Det står i AVISA! Det er helt sant!

Dem HAR sikkert vore å LEST på bloggen min at jeg var kjempeKRITISK over at ho ikke fikk jobb og LAGA et Støtteinnlegg på bloggen min!

DET er stygt å mobbe dem som er SVAKERE enn andre og MALIN har vist at sjøl om man er svak så kan man få jobb lizzom.... JEG ER så glad på hennes vegne!

Dette gir HÅP for andre med kviser!!! HELT SYKT!

Venninna mi har også FÅTT kviser så jeg har ANBEFALA ho å holde seg inne til dem e vekke! Det er egentlig HELT KRISE sia vi skal på fest om lørdagen da! Hvis jeg ORKA da sia jeg er trist etter at Hamsteret mitt daua idag etter at Bobby tråkka på HAMSTERET når han skulle på do lizzom...

14 kommentarer:

  1. Ja dem har sikkert lest bloggen din!

    Døh....

    SvarSlett
  2. Ja dere toppbloggere har makta. Idiot!

    SvarSlett
  3. Du er antakeligvis verdens sentrum med bloggen din. Du styrer antakeligvis alle de svake med kviser inn i gudslykke med et tastetrykk.

    Fra spøk til alvor: 1.
    Jeg regner med at hun ville i Norge vært 100 prosent ufør pga tilstanden. (det sier noe om norge og sosiale antenner)
    2. Jeg er meget bekymret for norges nye jappegenerasjon...

    SvarSlett
  4. Ha ha ha :) LOL You made my day :)

    SvarSlett
  5. Er du ekte Pernille eller er dette bare en parodiblogg eller noe?? Morsomt er det da :D

    SvarSlett
  6. noen som er sugen på LEM her (jeg gir faan i kviser)

    SvarSlett
  7. Trolling på nettet er kult. at du gidder å bruke tid på det her =)

    SvarSlett
  8. Til alle dere some er negative til pernille. les bloggen til hu som er nr. 1 i norge. da vil dere finne fort ut en ting. pernille er mer opprgående om dere forstår meg rett.
    http://julianyl.blogg.no/
    pernille har ihvertfall humor.

    SvarSlett
  9. ho e ittje særiøs når ho skriv sånner teng, e ho?

    SvarSlett
  10. Ho har røyka cp oter

    SvarSlett
  11. ELSKER denna bloggen!!!!:)

    SvarSlett
  12. Til anonym kl 21:24 : TA DEG EN TUR PÅ STRØKET LIZZOM! Ingen her som går rundt med sukkerbit og pinsett i lomma hele tia lizzom! :P

    SvarSlett
  13. Nå har jaggu hamsteren daua óg ... =)

    SvarSlett