fredag 21. januar 2011

Jippi !!! Begravelsen er på Torsdag!

HERREGUD!! Skikkelig glamelding for MEG! Jeg skrev om TANTA mi som DAUA den uka her og MAMMA snakka om at BEGRAVELSEN skulle være på neste fredag lizzom.... MEN DET PASSA så dårlig for meg fordi SOFIE venninna mi skal ha FEST! Nå er det bestemt at den skal være på TORSDAG!!

HÆÆ?? Hva skjer lizzom... Hadde aldri trodd at jeg kunne ha sånn FLAKS! Har hatt skikkelig uflaks den uka her og Bobby som drepte hamsteret mitt STELLA og alt det der og så kjem sånn LYSPUNKT lizzom...

HERREGUD!! Fikk ikke jobben på intervju idag DA! Han sjefen som intervjua meg VAR HELT skadd og så hadde han BART! OG MÅNE! Herregud, hvordan har han greid å bli sjef lizzom... Så SA han et tips til meg at JEG IKKE burde vise frem bloggen min når jeg var på intervju lizzom fordi da FIKK jeg aldri jobb lizzom... HÆ?? HAN leste vel bloggen og så AT JEG var TOTALT overkvalifisert for den TEITE kassajobben lizzom...

Men skikkelig GLAMELDING likevel fordi MAMMA har sagt at jeg kan FÅ deltid på VASKEJOBBEN hennes på SKOLEN! 20 prosent eller hva ho SA! SÅ to FLAKS på en DAG! Begravelse på TORSDAG og fått meg VASKEJOBB! Kan det bli bedre rett før HELGA starter lizzom ?? !!!

Klem fra PeRnIlLe !!

15 kommentarer:

  1. Grattis! Men en vaskejobb? Vil du virkelig ta det da? Men 20% betyr jo mye penger for deg, da, men det er du vel klar over?

    SvarSlett
  2. HERREGUD! ER DU GAL? Det blir kjempeBRA for meg da fordi da slipp jeg at mamma og Bobby kaster meg UT lizzom.... DESSUTEN så kanskje jeg får FORSKUDD så jeg får ny OUTFIT til festen neste FREDAG! ÅÅÅÅ Gler meg sånn til FREDAG! ikke den her fredagen lizzom.. MEN NESTE FREDAG!!

    SvarSlett
  3. Ja, men om det ikke er den her er fredagen på lizzom, så er det jo idag da!!

    SvarSlett
  4. Faen så respektløs du er overfor tanta de. Direkte smakløst å juble over noe sånn og si at det er flaks! Skjemmes du ikke?

    SvarSlett
  5. Jeg skulle bare sååååå likt å sett den outfit`n da!!!! Hvis det blir noe outfit da lizzom.... Og du, det gjør jo ikkeno hvis du skulle bli kasta ut da. Selv om det bare hadde vært såååå kjipt lizzom. Men da kunne du jo fått mora di og Bobby til å betalt husleia slik som hu derre fra vestlandet eller noe gjorde da!! Men du trenger ikke å værra redd for å bli kasta ut du da! For snart er du toppblogger å kommer til å tjene sååååå mye penger lizzom!

    SvarSlett
  6. Kanskje et nytt utfit til begravelsen til tanta di, eller kanskje du kan bruke det samme utfittet til begge okkasjonene.

    SvarSlett
  7. smatte LEM noen ?

    SvarSlett
  8. Jeg får fysisk vondt av skrivemåten din unge frøken. Skjerpings på høyt plan.

    SvarSlett
  9. Denne bloggen må være en spøk.

    SvarSlett
  10. Bloggen er fake. Ingen er så BLÅST i hue på ordentlig

    SvarSlett
  11. Dette er definitivt en fake blogg. Ingen bilde, samt at så tett og egosentrisk kan vel ingen være....

    SvarSlett
  12. Dessverre så er dette ekte. Synd å si, men slik er det. Og! Dette er bare en av mange lignende blogger.

    SvarSlett
  13. Sikker på at bloggen er falsk, hvis ikke bør noen seriøst vurdere lobotomi...

    SvarSlett
  14. Jeg tror Pernille allerede er lobotomert og at dette sannsynligvis skjedde ved fødselen.

    SvarSlett
  15. Ok nå er jeg skikkelig fan. Vet ikke om du leser kommentarer på slike gamle bloggposter. Men jeg oppdaget deg litt sent, og gjør det jeg kan for å komme a jour.

    Håper du får litt annonsering på bloggen, da kommer du til å bli rik. SerIØST!!!!1!

    Jeg er innom hver dag nå. Og ettersom du ikke har laget noe nytt på noen dager har jeg heldigvis masse snadder jeg ikke har lest.

    KUDOS!

    PS: har du eller noen andre link til bloggen til hun merra Helene?

    SvarSlett