søndag 16. januar 2011

TRISTMELDING og GLADMELDING!

Okay. Tristmeldinga først! Tristmeldinga er fjerna fordi venninna ble så sur lizzom!! HERREGUD enkelte er så hårsår, men jeg respektere venninna mi, så da har jeg fjerna tristemeldinga! HÅPE DU BLE GLA NO DA!

Okay. Så en skikkelig GLAMELDING! For meg ihvertfall! Dette er tredje dagen jeg ARBEIDER som blogger og SUKSESSEN bare er kjempeSTOR!!! Jeg skrev igår at jeg hadde plass nommer 20 over Norges beste bloggere, men lova at jeg skulle bli ENDA STØRRE! Tror dere jeg ble SJOKKSKADA lizzom???? HÆ!!! Når jeg så på LISTA idag så var jeg på plass Nummer 8!!!!!!!! Jeg har lizzom blitt den 8 beste BLOGGEREN i NORGE og på blogglista så står det at det finnes over 25000 BLOGGERE !!! DET ER HELT SYKT og selvsagt en skikkelig GLAMELDING for meg og mine fans!!!

FANTELLEREN som Bobby har LAGA til meg (Skikkelig smarting på data) viser at jeg har over 5000 fans på 3 dager lizzom! TAKE CARE! LOVE ALL MY FANS!

Bildebevis:

3 kommentarer:

  1. Du må være det dummeste mennesket på denne jord! Kjenner jeg blir voldsomt provosert over din dumskap!

    SvarSlett
  2. Er det noen som skulle tatt abbort så var det mor di for omtrent 19 år siden...

    SvarSlett
  3. Jeg håper denne bloggen er en bløff.
    At du virkelig ikke er så J.... DUM som du skal ha det til!!

    SvarSlett