fredag 28. januar 2011

Yana ?? HVA er en ElgOKSE ??

HERREGUD!! leste i AVISA at et dyr som dem kalla en elgOKSE har angrepet ei JENTE i skogen!! Helt sant les her!!

OK seriøss lizzom... Hvem er dem som KALLA Ongen sin for Yana lizzom.. ??? Det reagerte jeg på, men jeg reagerte på at det var et dyr jeg ALDRI har hørt om da! elgOKSE?? hva er det da?? Har hørt om ELG lizzom og HJORT og sånn? Og jeg har hørt om Ku og OKSE!! men ELGokse?? Hva er det da?? ER det en blanding mellom en ELG og OKSE det da?? Er det mulig lizzom?? At en Elg og en OKSE kan ha SEX ?? Sykt ass...

KJEMPEtrist for ho YANA da som må gå rundt med sånn BLÅAUE!! Dem andre ONGAN i barnehagen kjem sikkert til å FLIRE av ho, men sånn BLÅAUE går fort over da! En gang hadde jeg BLÅAUE etter at Bobby ÅPNA dodøra BRÅTT og den gikk vekk etter 7 dager! SÅ DET ER HÅP lizzom !!!

Klemz fra Pernille!

14 kommentarer:

  1. Jubajubaaaaahhhh!!!28. januar 2011 kl. 09:16

    Og hva med minigris? Er det en blanding av Mini Jakobsen og en gris.....???? Nei fysjah!
    (Den var forresten litt tørr....He,he!)
    Ha en god dag! Får håpe tante Ndang står til liv etter besøket i helga også forresten;)

    SvarSlett
  2. IDIOT!!! Elgokse er en hannelg!

    SvarSlett
  3. Anonym: Har du lært det på skolen? Jeg kan ikke huske at jeg lærte det.
    Jeg er helt sikker på at Pernille har rett, en elg okse er en okse som har paret seg med en elg.
    Noen sier elgku også, men det er om en ku gjør en elg gravid. Men hvorfor sier man ikke hanehøne? Altså når en hane velger å gjøre en høne gravid.
    Burde ikke hanene holde seg til hanene og ikke starte sånne blandingsdyretyper?

    SvarSlett
  4. Jei synes bønnene skulle passe bedre på kuene og oxene sine sånn at de ikke formerer seg med elger.

    SvarSlett
  5. Kjære Pernille. Leser bloggen din fast (med stor glede), og kan gjerne komme med litt opplysninger angående biologien: Elgkyr er en egen rase (Rautus Hornjurus)som er litt større enn elggeitene vi finner på de sibirske steppene. Elgokser er manne-elgkyr, mens ei elgku er artens hunndyr. Arten gyter levende rogn i myrer på høyfjellet. Dersom noen truer elgoksens revir eller gevir, kan det bli nødvendig med gevær. Håper denne avklaringen var til god hjelp.

    SvarSlett
  6. Genial du Fiskaren! :)

    SvarSlett
  7. ær u i slækt med tegnehanne.blogg.no eller

    SvarSlett
  8. Elg (Alces alces)- hannen kalles okse, hunnen kalles ku, kvige eller kolle, og elgebarna kalles kalv.
    Jeg synes høne/hanefamilien har mye finere navn:
    Der har vi høner, haner, kylllinger, skrukhøner, hønemødre, kapuner, unghøns, hønnikker, hanekyllinger, osv. Det er trist at dette barnet ikke ble angrepet av an kapuner eller noen hønnikker, da hadde hun sikkert blitt enda mer berømt.

    SvarSlett
  9. Flere enn meg som trenger et kakestykke? Se på blogg. Det kan lønne seg. http://trixiebellesverden.blogspot.com/2011/01/kaka-og-dens-skaper.html#comments

    SvarSlett
  10. Hvor er du, Pernille??

    Blir ingen toppblogger av den tausheten her......
    Blir så skuffet når jeg går inn her, og det ikke har skjedd noen ting..... du er vel ikke i Egypt???

    SvarSlett
  11. Pernille, vi lengter etter å høre hva som har skjedd i livet ditt siden sist!

    SvarSlett
  12. Pernille, - har du også daua..?

    SvarSlett
  13. HEIA! NEIDA! Jeg har VÆRT på BESØK hos PAPPAN min og han har ikke DATA!!

    SvarSlett
  14. Men han HAR Torrets SYNDROM da! Men ikke derfor han ikke har DATA lizzom...

    SvarSlett