onsdag 26. januar 2011

Kongen er sjefen i NORGE!!!

HERREGUD!!! Folk er lizzom helt SJOKKSKADA over bildet som Kongen har tatt av han og Dronninga!! Men dem er kjempefin og DRONNINGA ser jo så fin ut på BILDET! Avisa skriv at folk er sjokkskada!

Det er helt rart lizzom at folk si at KONGEN ER STYGG når kongen si han er FIN! Det skulle ikke vært lov til å kritisere KONGEN fordi han er tross alt SJEFEN over alle i landet vårt! Hadde vi ikke hatt kongen så hadde vi ikke hatt DEMOKRATI lizzom!!!

DESSUTEN så er dem PERFEKTE mennesker og det er helt sikkert dem som IKKE er så PERFEKT som kritisere dem lizzom!! HÆÆ?? Det er lenge siden jeg har sett så fint BILDE!!

FAKTISK så skal Bobby prøve SKRIVEREN slik at jeg KAN skrive ut bildet og klippe det ut!! OG henge det på ROMMET mitt! Tante Ndang som er søstra til stefaren min BOBBY kjem i helga og HUN skal sove på rommet MITT!!! Da får hun se på BILDET av SJEFEN over landet vårt og hvor bra vi har det! DEM har ikke demokrati der dem kjem fra! Det er HELT SANT! Tante Ndang (STETANTA MI) kjem nemlig FRÅ Kenya!!!!!!! Seriøss !!!! HUSK at Bobby bare er stefaren min og at jeg IKKE er sånn BLANDINGSUNGE!!

19 kommentarer:

  1. Nok et intelligent innspill fra Pernille!

    Norges dummeste blogger! Utvilsomt.

    SvarSlett
  2. dem som si at andre er dum er DUM SJØL!!!!

    HuSk DeT BaRe!!!!

    Det er stygt å si at andre er dum ditt MONGOTRYNE!!!

    SvarSlett
  3. Anbefaler alle til å boikotte bloggen til Pernille.

    Skjønner ikke hvorfor ikke blogglisten og Side2blogg har stengt deg ute for lenge siden. Du må vite det at folk bare ler bak rygge din og at de mener du kun er ei dum berte! Please legg ned bloggen din. Det er ingen som bryr seg om den teite familien din uansett! LIZZOM LIZZOM LIZZOM LIZZOM LIZZOM!!

    SvarSlett
  4. HERREGUD!!! Har jeg GJORT deg noe eller sia du er så SUR???? ER du SUR fordi JEG STØTTER KONGEN og BILDET!!???

    Du er dum sjøl MONGOKJERRING!!!

    SvarSlett
  5. Helene! Jeg hørte noen le bak ryggen din også. Fullstendig sant, azz!
    Ler du bak en rygg kan du skjelden føle deg helt trygg sier mora mi da

    SvarSlett
  6. TAKK for STØTTEN!!! Der ser du HELENA!!

    Love U for STØTTEN!

    SvarSlett
  7. Jeg digger kongen og litt dronninga. Men dronninga var visst litt av ei partyløve før.
    Det ække bra, nå ser hun jo ganske gammel ut selv om hun bare er 28 eller noe
    Ikke så bra å begynne med utragerende festing når man er 9 år asså.

    SvarSlett
  8. PERNILLE = IDIOT

    Du burde spille i filmen dum dummere dummest 2 og du hadde helt klart fått rollen som dummest

    SvarSlett
  9. Ahhh...du vet at det allerede finnes en toer?
    Tror du skal ha hovedrollen i treern jeg?
    (og før du begynner å lete etter treern, den finnes den ikke, munnen telles som 0)

    SvarSlett
  10. Helt enig med Han dærre anonym , Viste ikke at de lærte Mentalt tilbakestående mensker og bruke data , jaja vi lever jo i et vellferds sammfun =) Noe må jo de gjøre og ,

    SvarSlett
  11. Eriksen: Godt å se deg på Internett. Ikke sag av grenen du sitter på bare fordi du har kommet deg opp i treet.
    Eller som mora di sier til meg: Ikke bit av hånden som mater deg selv om du ikke er sulten.


    Hilsen Pappan sin.

    SvarSlett
  12. Jada! Kongen er sjefen.

    Knock, knock Anybody home? Hodet ditt er et tomt skall Pernille.

    SvarSlett
  13. Ikke rakk ned på Pernille da, hun har følelser hun også.

    Dessuten er hun jo så snill HE HE HE

    Men ja, kongen er en barske kar!

    SvarSlett
  14. nå skal jeg ta meg en skikkelig håndjager å tenke på ho sonja

    SvarSlett
  15. Pernille er DRONNINGA sjøl! :) Frøken suttre Helene kan gå å gjemme seg i buret sitt!
    Kongen er KONGE han!!!

    SvarSlett
  16. takk pernille for ett velformulert og gjenomtenkt og brilliant innleg.. og ja kongen er KONGE....

    SvarSlett
  17. Frøken suttre Helene har visstnok gitt opp å suttre og å blogg her på denne bloggen. Hun oppfordret alle til boikott, men da hun fikk motstand ga hu opp, så vi håper vi er ferdig med den dama.

    SvarSlett
  18. En kongen er den høyst stående personen i et monarki og har ingen ting med et demokrati å gjøre.
    Her ser vi tydelig at skole systemet har feilt, men jeg er ikke vider overasket av å se skole systeme feile det er jo bare tull uten noe spesifikt mål.
    Vider jeg skjønner ikke grunden til å hisse seg opp over denne bloggen selv om det står mange tydelige feil her, men en blogg er en plass enkelt individer kan utrykke sine menninger og få positive og negative responser på.
    Til slutt lurer jeg på om noe så den feilen jeg gjorde i denne kommentaren.

    PS legalizer marijuana som er en kreft kur(vitenskap FTW!)

    SvarSlett
  19. Slutt å være så balle i kommentarfeltet a

    SvarSlett