tirsdag 25. januar 2011

Jeg soler meg NAKEN!!!

HERREGUD!!! Har alt blitt så farlig nå da lizzom ???? 18 år grense på soling lizzom ??? Avisa som skriv!

Det er helt UFARLIG å ta sol og jeg har tatt sol sia JEG var 10 år lizzom!! Det er HELT UFARLIG! Eller har det plutselig blitt så farlig å VÆRE BRUN og FIN og ikke se ut en IDIOT lizzom?? Faktisk har hele familien min tatt sol i MANGE år !! UTEN BOBBY! Han treng ikke ta sol lizzom fordi han er neger! LOL han kanskje skulle tatt MÅNE så han ble litt mer lik OSS da!! Nei, vet at det ikke går an lizzom, men tenk hvis det gikk an da??? Tror mange fra Afrika hadde blitt glad da!!!

FOLKEAVSTEMMING: Jeg soler meg NAKEN, er det flere som gjør det eller har dere på TRUSE og BH eller kanskje Bikini lizzom!! En stemme per PERSON!

23 kommentarer:

  1. Bra at mora de har vært så flink med oppdragelsen og latt deg ligge i solarium fra du var 10 år. Det er kun hjernen din som har tatt skade av dette tydeligvis og det trenger man ikke likevel så lenge man kan vaske gulv. IDIOT.

    SvarSlett
  2. Har på meg truuuse lizzom! Og Bobby kunne kanskje tatt LYSbehandling for den mørke huden sin???? ;)
    HVORDAN LIGGER DU ANN PÅ BLOGGLISTA?????

    SvarSlett
  3. Ja da hadde folk i Afrika blitt kjempeglad du!

    Du bør begynne å tenke før du uttaler deg. Dette er rett og slett flaut og fordummende.

    SvarSlett
  4. Det som virkelig er flaut, er at rosabloggerene ikke skjønner at dette er en parodi på dem selv.....
    LOL!!!!!!!!

    SvarSlett
  5. Jeg hørte om noen som lærte å røyke da de var 10. De storkoste seg på festen med sneipen da de var 18. Nå er de godt over 50. Med røykebein, stygg koste, gråbleike i huden og kvitt ca 20 000 kroner i året. Åh, jeg glemte kollegaen som døde av hudkreft. Riktig gammal. 53 år. Men det er lenge til du er i faresonen, Pernille. Men husk, pass deg for kunnskap om det du driver med.

    SvarSlett
  6. Truse må til...;)

    SvarSlett
  7. Fake eller ikke. Denne bloggen er jævlig tragisk uansett.

    SvarSlett
  8. Dette er en klassiker! Og kommentarene ikke minst. He he. Kjør på!

    SvarSlett
  9. Bloggen din er super-stå på.
    Ikke la deg knekke av sure kommentarer.LOL
    jeg er helt avhengig og må innom hver dag:-)

    SvarSlett
  10. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!

    SvarSlett
  11. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!

    SvarSlett
  12. Pernille, jeg synes du burde svare på kommentarer av og til, da hadde det blitt litt mer sus over denne bloggen.

    SvarSlett
  13. Skal love deg det skjer mye på Brun & Blid i Tønsberg!!!
    Nathalie(23) fant en mann med en lekeskiftenøkkel i hånda bak senga si! Jenta skrek "SOVER DU???!!!", og mannen svarte "Jai sover ikke! Jai skror!".
    På grunn av denne høye skrikinga fra piken, valgte mannen å løpe ut. Ikke på grunn av at han ikke hadde noe der å gjøre, men rett og slett for at høyre trommehinne(som var nærmest pikens "ropert") holdt på å sprenges.

    Vi kan også lese om Marlene(på hele 24 år), som fikk annen grads forbrenning pga snaue 18 minutter i solen. "Jeg hadde nettop vært i Egypten, så jeg burde jo ha grunnlaget...".
    Hva?! Egypt? Var det ikke sol der eller???
    For to ting må være konklusjonen her:
    1. Det må ha vært veldig lite med sol i Egypt under oppholdet hennes, så jenta har ikke fått det grunnlaget hun mente hun hadde til å tåle 18 min i grillen.
    2. Jenta kan ikke være de skarpeste kniven i skuffen, som ligger 18 min i grillen mens det SVIR I HELE TRYNET i disse minuttene!

    Så, det er i Tønsberg det skjer! Dropp nyheter og sport på TV ifra sofakroken. Stell deg heller på hjørnet av Brun & Blid i Tønsberg!

    SvarSlett
  14. jepp sol er viktig pernille... C vitaminer er stikkordet her .....

    SvarSlett
  15. åja... du burde faktisk kommenter litt oftere pernille... bra for fremdriften på veien til topp blogger i norge... stå på...

    SvarSlett
  16. D-vitaminer.....

    SvarSlett
  17. hahahaha, for kul blogg! du er kul, min toppblogger nummer 1!

    SvarSlett
  18. Jeg haler makken i solsenga jeg lizzom, men sokkene er pa selvfolgelig... Sa bruker jeg Dior brillene mine siteden for de teite solbrillenen til 20kr

    SvarSlett
  19. Si ifra om avstemminga, og når den er ferdige, Pernille. Litt interessant å vite hva resultatet blir. Vil vite om jeg er litt utenfor eller normal eller ikke viss du skjønner.

    SvarSlett