lørdag 15. januar 2011

Om oppveksten MIN!

HURRA! Jeg har nå over 4400 FANS! og det bare på 2 dager som blogger og beviset er nederst til høyre! Bare å SE på TELLEREN som Bobby har laga for meg! HAN er så SMART av og til og flink med data lizzom!

NÅ var det en fans som skrev i kommentatorfeltet på ET av mine populære innlegg at jeg skulle skrive om omveksten min! DET skal jeg gjøre! Jeg har hatt en kjempefin oppvekst DA! Men skal ikke skrive om den NÅ da! Det bli senere! FORDI nå skal jeg ut å drikke VIN med en venninne LOL LOL!!

Det blir artig da! Takk til ALLE mine FANS! Ikveld skal suksessen FEIRES MED VIN!

Thomas broren min har lest bloggen og han ER KJEMPPEKRITISK til at jeg skal legge ut BILDE av meg, men NÅ skal jeg lære meg å lage header av en kompis av han!!! og Da må jeg ha bilde fordi det har de andre TOPPBLOGGERNE i landet!

Hav a nice Night PeoplE!

4 kommentarer:

  1. Er du seriøst 18 år????

    SvarSlett
  2. Når jeg leste bloggen din trodde jeg ikke at du var 18 år?? Sett yngre mennesker skrive bedre innlegg enn deg? Hvis du sliter er det kun av deg selv. Det er forskjell på "fans" og de som bare leser inleggene dine grunnet måten du skriver på. Du er en voksen, men oppfører deg som du skulle ha vært 10. Håper at du finner at hva som er virkelig i livet snart.

    SvarSlett
  3. Du kan få låne et bilde av meg om du sliter ;)
    Låner gjerne ut ansiktet mitt til denne bloggen!

    SvarSlett