mandag 24. januar 2011

BOBBY har fått EKSEM!!!

HERREGUD!!! Jeg trodde ikke at folk som var NEGRER kunne få eksem engang??? Sykt ass.. MAMMA streika i helga og nekta å VASKE kopper så BOBBY måtte vaske KOPPER! men nå har han fått EKSEM på handa lizzom... HÆÆ??? Tåler han ikke SALO lizzom ??? SÅ da betyr det at MAMMA må gjør jobben sin heretter da!!

Mamma er HELT SKADD! Hun var sur over ingenting HELE HELGA! Ho nekta til og med å være med på BEGRAVELSEN til STELLA hamsteret mitt! Jeg var så TRIST hele HELGA fordi vi hadde begravelse for STELLA! Venninna mi SOFIE leste dikt!!!

Hva er det som er best mot EKSEM lizzom ???? Nå nekter BOBBY å vaske kopper heretter!! Er eksem smittsomt da??? HÆÆ?? STYR UNNA FOLK MED EKSEM HVIS DET ER SMITTSOMT!! er det smittsomt?? Noen som vet!! ??

Kanskje BOBBY fikk eksem som STRAFF fra GUD lizzom ??? SIA han MORDA ho STELLA ???

9 kommentarer:

  1. Morsom blogg :) Håper bare jeg gidder å henge med til den store avsløringen kommer..!

    SvarSlett
  2. For en familie du har pernille :D

    Både dyr og familiemedlemmer dør som fluer og Bobby blir rammet av både diare og eksem! Ha ha!

    Er du en virkelig person? Da er det ihvertfall den eneste rosabloggen jeg noen gang har giddet å lese!

    SvarSlett
  3. Eksem er kjempefarlig;)

    Styr unna! LOL;)

    SvarSlett
  4. Jeg tror vi skal forandre navnet ditt fra Snille Pernille til Katastrofe Pernille. Du og hele familien samt husdyrene er en eneste katastrofe.

    SvarSlett
  5. Ja, hva sa jeg lizzom!! Bobby blir jo straffa da lizzom! Det er jo bare såååååå nifts da! OMG!

    SvarSlett
  6. Det bare må jo vøre litt dårlig stemning hjemme hos dere med allt som skjer... kanskje derfor moren din er litt grinete. Ellers så er det vel ikke mer avansert enn at hu har fått jordbæruka si!

    SvarSlett
  7. Greia med at det skjer litt fæle ting med Bobby er nok bare "Karma" fordi han tråkka på hamstern din!

    SvarSlett
  8. trur nok Karmaloven har slått til igjen og straffet bobby med eksem og diare... fikk dere penger etter tanta di daua så broren din kan lære seg noen flere grep på gitaren foresten? synes det er viktig at han lærer seg litt flere grep og ikke minst noen nye sanger...

    SvarSlett