fredag 14. januar 2011

Pappa har torrets syndrom!

JA, det er faktisk sant! Det kan være veldig pinlig av og til å ha en pappa som har torrets syndrom. Hvis dere ikke vet hva torrets syndrom er så er det at man kan gjøre rare bevegelser eller si stygge ting uten at man mener det lizzom! Pappa pleier å si mest "Fy faen sabla" men av og til så si han "Jævla fitte".

Jeg vet at han ikke mener det lizzom og at det er sykdommen som gjør det, men det er flaut av og til da! En gang jeg ble med pappa på butikken så ble det kjempeflaut!! Han hadde begynt å betale da mens jeg så på bladhylla om jeg skulle ha et blad! og da ropte han plutselig "Kom nå da jævla fitte!" og det var kjempeflaut, selv om han lizzom ikke mene å se slik da!

Jeh ble knallrød og brunkremberta i kassa satt liksom å stirra på meg da! Kjente jeg ble flau da men også irritert på brunkremberta at hun liksom ikke kunne drite i å stirre!

Jeg bor sammen med mamma og stefaren min selv om jeg besøker faren min da, fordi han er snill. Han kan lizzom ikke for at han har torrets syndrom! Selv om det av og til kan bli flaut da!

6 kommentarer:

  1. du er virkelig nødt til å slutte å bruke ordet lizzom. Det er helt forferdelig å lese absolutt hele tiden. Og hvis du vil ha følgere på bloggen så bør du skrive ordentlig... men det er mitt synspunkt...

    SvarSlett
  2. HVA ?? Jeg skriver da orntlig da! Tror du det er så lett å ha en pappa som har torrets syndrom eller? SYNES at man som blogger må være ærlig med ting som er plagsomt, eller tror du det var så artig at han sa "Kom nå da jævla fitte" midt i en butikk???

    SvarSlett
  3. Jeg kunne skrevet det innlegget jeg skrev i hvilken som helst av sine innlegg. Det er ikke innholdet som er feil. Det er lizzom.... Jeg synes du bruker det altfor altfor mye... Men det er som sagt min mening...

    SvarSlett
  4. Hei. Ser på johaug innlegget ditt at du kansje trur jeg har skrevet der også og jeg siterer deg "Ahhh! DRITTSEKK OG APETRYNE! Jeg kan slutte å skrive så mye lizzom jeg da lizzom, men det er uvane da! HERREGUD FOR EN MØKKAPERSON DU ER!

    Angriper meg fordi jeg har sterke meninger men du er vel en tjukkas som er sur fordi jeg sier sannheten om at å være tjukk er en spiseforstyrrelse!"

    Synes du at dette er veldig bra å skrive? Jeg har aldri angripet deg. Jeg har gitt deg råd og tips. "Anonym" er ingen enkeltperson. Det er helt sikkert ganske mange som ikke vil skrive hvem de er. Men siden du angriper meg så kan jeg jo ta litt hevn.

    Jeg synes du skriver på en barnslig måte. Jeg trur kansje du har dårlig selvtillit. Kan hende du har en sunn og fin kropp, men jeg tviler på at du trives med den fordi du alltid søker etter det bedre. Jeg trur kansje også du kan ha tatt operasjoner for å kunne se bedre ut, noe som aldri egentlig i mitt syn hjelper. For da ser man fake ut og ikke naturlig ut noe som ikke er pent. Og det å skrive at du blir kvalm av å se damer spiser på mcdonalds sier jo litt. Det er faktisk ikke dumt å få i seg litt usunn mat avogtil.
    Og da beklager jeg at dette kom på dette innlegget om torrets-pappaen din, men er her jeg har skrevet før.
    Men hvis du skal bli en TOPPblogger, noe som du hevder at du er, bare fordi du har en del visninger en dag, så må du skrive på en mer voksen og naturlig måte. Eventuelt så kan du gjøre som rosabloggerne og skrive om hva du skal ha på deg hver dag og hvordan du sminker deg samtidig som du legger ut bilder av deg i hvert eneste plagg. Da kan du fort få mange visninger på bloggen din. Og by the way... Visninger betyr ikke antall fan. Jeg har oppdatert siden flere ganger og hver gang har telleren gått opp.

    Men lykke til å slå igjennom som TOPPblogger.
    Det er en tøøf verden og tøffere vil den bli når du angriper de som lager innlegg hos deg...

    SvarSlett
  5. Tourettes syndrom heter det(ikke "torrets").
    Les bøker i stedet for å bruke fritiden på blogging.

    SvarSlett
  6. Herregud folkens, jeg ler meg snart ihjel!! Les ironien og humoren mellom linjene!!!

    Javel "Snille Pernille", du henger vel mye rundt på ditt lokale kjøpesenter, eeeelsker Paradise hotel og vil bli glamour modell? Du gjør vel det lizzom? Sinnsykt kult!

    SvarSlett